Etichete: k20 turbo, curata sistemul de admisie a aerului, ct15b, jzx100 chaser led, karoq usb, jzx100, toyota chaser, 1jzgte, jzx100 mark 2, chaser jzx100.
Descriere produs Turbo kituri de reparații rebuild kit 100% Nou, de înaltă calitate CT15B 17201-46040 17201 46040 Turbo Turbina de Supraalimentare Pentru TOYOTA Chaser Cresta Tourer V Makr 2 JZX100 1JZ 1JZ-GTE 1JZGTE VVTI Turbo model: CT15B Partea i NR.: 17201-46040 17201 46040 OEM NR.: 1720146040 Aplicație vehicul: Pentru TOYOTA Chaser Cresta Tourer V Makr 2 JZX100 1JZ 1JZ-GTE 1JZGTE VVTI Aplicarea motor: 1JZ 1JZ-GTE 1JZGTE VVTI roata Compresor dimensiune inductor=45.9 exducer=65 roata Turbinei dimensiune inductor=59.8 exducer=48 Despre Turbo Eșec: 6 cele mai frecvente defecțiuni sunt: 1. Ulei de foame 2. Ulei de contaminare 3. Impactul daune 4. Blocat de aerisire a Motorului 5. Depășire de viteză ale arborelui și roții 6. Fierbinte închide Frecvente cauze ale turbinei de eșec: 1. Lubrifiere necorespunzătoare / Lipsa de întreținere 2. Obiect străin daune depășire de viteză 3. Consumul excesiv de ulei, presiune 4. Randament kilometric ridicat, motor 5. Motorul nu Are Putere următoarea situație indică eșecul turbo: 1. Negru De Evacuare Fum 2. Excesivă A Motorului, Consumul De Ulei3. Albastru De Evacuare Fum 4. Turbo Zgomotos 5. Ciclic sunetul de la turbo 6. Scurgeri de ulei din compresor de etanșare 7. Scurgere de ulei din turbina de etanșare produsul Nostru nu va veni cu instrucțiuni de instalare, foarte sugerăm să vă găsiți mecanic profesionist pentru a vă ajuta să-l instalați, aici sunt unele listă de verificare înainte de instalare. 1. Înlocuiți uleiul liniile de alimentare și accesorii.Aceste linii devin adesea conectat cu descompus de ulei, care restricționează fluxul de ulei și de drenaj. 2. Nu a folosit silicon sau fir de bandă 3. Asigurați-vă că toate orificiile de la turbo sunt deschise și nu conectați sau plafonat. 4. Oprit de combustibil sau dezactiva contact și porniți motorul pentru cel puțin 15 secunde sau până când presiunea uleiului este ridicată 5. Lăsați motorul la ralanti rapid (1000 RPM) timp de 3 - 5 minute la scaunul turbo sigilii 6. Întotdeauna lăsați motorul la ralanti timp de 3 -5 minute înainte de a închide, în caz contrar turbo va continua să se rotească fără ulei de lubrifiere și a presiunii 7.La schimbarea de ulei, asigurați-vă că prim-filtru de ulei
Plasarea pe Vehicul | Roata compresor dimensiune inductor=45.9 exducer=65 |
Gama De Frecventa | Pentru TOYOTA Chaser Cresta Tourer V Makr 2 JZX100 1JZ |
Producatorul Auto | TOYOTA |
Roata Turbinei Dimensiune | Roata turbinei dimensiune inductor=59.8 exducer=48 |
Caracteristici Speciale | 1JZ-GTE 1JZGTE 1JZ GTE VVT VVTI |
Numele Modelului | 17201-46040 Pentru TOYOTA Chaser Cresta Tourer V Makr JZX100 1JZ-GTE 1JZ |
Nume De Brand | ECEPTECH |
Tip De Element | Prize De Aer |
Cererea de vehicule | Pentru TOYOTA Chaser Cresta Tourer V Makr 2 JZX100 1JZ |
Origine | NC(de Origine) |
Număr Parte | 17201-46040 17201 46040 |
Compresor dimensiunea roții | Roata compresor dimensiune inductor=45.9 exducer=65 |
Articol | CT15B Turbina de Supraalimentare Turbo Kit de Reparare a reconstrui Kituri |
Articol Greutate | 0.4kg |
Modelul Anului | 1990- |
Înălțime Element | 10inch |
Extern De Certificare De Testare | ISO9001 |
Lățime Produs | 10inch |
Element De Lungime | 10inch |
Tip De Material | 17201-46040 17201 46040 |
Cerere Motor | 1JZ-GTE 1JZGTE 1JZ GTE VVT VVTI |